Ite tyydyin ajamaan semmosella asetuksella että tyhjäkäynnin saa vielä kohdalleen ilman kaasuvivuston säätöjä, ehkä puolikierrosta ois varaa isontaa sit ollaa siinä kohtaa että tyhjäkäynti ruuvin voi ottaa kokonaan pois.
Mulla noi pakopaineet karkailee kuitenkin 0.8 ahdoilla, 1.5bar kun kolmosella vedättää kaiken.
Normaalisti ajaen pysyy alta 1bar pakopaineet.
Sitte ahdot 1.1 ni saadaan pakopainettakin jo 2.
Onko tuo yksi vielä turvallisella alueella?
Toinen kysymys liittyy melko suureen klappiin ohjauksessa.
Voiko simpukkaa kiristää kannenläpi tulevalla pultilla joka lukittu mutterilla, onko tuohon säätöön mitään ohjeistusta? Kiristyn momenttia tms? Säädettävä pyörät jompaankumpaan suuntaan linkussa?
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK
Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980
Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
|