Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 22.07.2014, 22:35
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Kartaani riittä jos et soaa tee ja simmaat korvat kohdilleen ja jouset toimii suksina loistavasti kun riiput ei töki mutta jos haluat jousikorotusta tai herkkyyttä jousia muokkaamalla niin liuku loppuu ja tractionbar ei toimi vääräänsuuntaan.

En suosittele, tee soa. Tekisin itsekkin mutta liikaa muokattu noihin nykyvirityksiin.
Soa on maastoauton ykkösnyrkki ja vasta sitten jousikevennys ja tractionbar.
Vituttais purkaa kaikki noi muutokseni mutta soaa tai nelilinkkiä se pyytää, vakiojousista ja alustasta ei saa hyvää maastoalustaa mitenkään eikä milloinkaan.

Soa suorilla jousilla tuplaa joustot jäykkiin korotusjousiin verrattuna, vaikket soassa kääntäisi riippuja niin ne ovat korkeammalla kuin jousikorotetun käännetyn korvat.
Soa vaan ja heti, kaupunkiajettavuus tulee kärsimään, mulla nykyinen pysyy hlö autojen matkassa kylillä.
Soalla ei pysyisi.

Jompikumpi, vakaa mutkissa tai joustoja maastossa, molempia et saa.
Officrosiin ei soaa vaan max pitkä jäykät joustot. Sitä pitää kokeilla vielä omalla alustalla, hullut iskarit eteen.

En tiedä mistä puhun.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten