Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos
irtonumeron ostin, täytyy kattoa jos kerkeis selaamaan joskus läpi, edellisen ostin about 2v sitten ja hukkasin ennen ku kerkesin edes vilkaista 
ja byrocratin kanssa sama oletus, että sohva/city offarit aika iso osa lukijakunnnasta
|
Niin noin 98% lehden lukijakunnasta ei edes tiedä mikä on offipalsta.com. Alkukokeilujen jälkeen on todettu, että jos tekisi lehteä offipalsta.comin lukijoille niin se eläisi tasan yhden numeron. Vaikka lehti olisi ilmainen niin mieluiten luettaisiin kuitenkin sitä kaverin numeroa (kun on aina niin totuttu tekemään). Ja siinäkin olisi ainakin rakenteluohjeet ainakin väärästä autosta, jos ei muuten. Eikä juttua meidän kerhon safariajosta. Alussahan (2011) oli paljon kisajuttuja yms. niin sanotusti offipalsta.comin läheistä asiaa. Ongelma oli vain siinä, ettei sitä lehteä ostaneet offipalsta.comin lukijat, ei yleisö, ei mainostaja.
Silti nykyinenkin lehti on mediatoimistoilla ja esim. maahantuojilla luokiteltu äärilaidan xTreme -lehdeksi. Rakentelujuttuja siis tiettyyn asiaan liittyviä tullaan lisäämään jatkossa (ehdotuksia voi laittaa vaikka privana). Kisajuttujen määrää, ehkä. Kisajutuissa on se ongelma, että "ei kukaan" osta lehteä sen takia (ellei ole oman auton kuvaa tms.) ja sen takia se kategoria on vähän vaikea. Ne ovat kuitenkin mielestäni tärkeitä, koska lehti on ainakin yksi kanava minkä kautta kilpailijat, järjestäjät ja lajin kisapuoli saa näkyvyyttä. Ja sitä ei kisahommissa ole koskaan liikaa.
Ja niille, jotka valittavat irtonumerohinnasta niin voi kertoa (kun ei olla mikään yhtyneet kuvalehdet), että tilanne on vähän sama kuin maatalousyrittäjällä. Ennen kuin se lehti on irtonumerona kaupan hyllyssä niin siinä on aika monta monopoliasemassa olevaa välikättä ja tuottajalle jää tässäkin tapauksessa ne hilut.