Joo ei sillä kuormantunnistusta saa hoidettua. Mut jos heittää alkuperäisen venttiilin (mun tapauksessa vuotavan) mäkeen ja asentaa tuollaisen laskemaan takajarrujen paineen vastaavaan kuin kuormaamattomana on.
Tarttis vaan osata järkeillä miten putkitukset tulisi tehdä ettei tosiaan mene jarrut ihan sekaisin, pajerossa ainakin säätimeltä lähtee tai tulee edestä päin kaksi putkea ja yksi menee takapyörille. Säätimen kyljessä on merkintöjä,
-nuoli säätimeen päin ja kirjain R- tämä lähtee keulaa kohden
-nuoli säätimestä pois päin ja kirjain R- tämä menee takapyörälle ja sieltä sylinteriltä jatkuu toiseen takapyörään
-nuoli säätimeen päin ja kirjain F- tämä lähtee keulaa kohden
Tuollakin on jotain juttua ollut kyseisestä asiasta.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=101761