Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_
kyllä omassa huomasi hyvin kun oli pumppu ruukattu ihan tappiin kaasuvivustoakin viellä modattu niin että sai pumpusta kaiken irti, pienemmillä syötöillä veteli paremmin kun tappiin asti ruuvattuna silleen tuli savua putken täydeltä, tähän sanoivat diesel huollossa syyksi sen että pumpusta puuttuu alkusavut ja ahdonalainen syöttö jolloin pumppu rupee työntämään kaiken peliin vasta 1700rpm kohdalla jolloin kone rupeaa tukehtumaan liiasta polttoaineesta, ja hyvin huomasi eron kun laski hieman syöttöä pois.
|
Paljonko vaikuttanee asiaan kun ruuvataan syöttöä ja ruiskutusaika pitenee
eli lykkää liian myöhään ainetta pesään?
Syöttöä pienentämällä sitten menee paremmin kun lähempänä optimaalista paloaikaa menee aine.