Näytä yksittäinen viesti
  #2902  
Vanha 19.07.2014, 17:29
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Ei 9mm pumpulla saa tukehtumaan vaikka vetäisi kaiken mahdollisen peliin. Jollain 11-12mm päällä alkaa tulla sekin annos mahdolliseksi ettei jaksa enää sytyttää.

Vanhoista vehkeistä kun on puhe niin tiivisteissä alkaa olla jo sen verran sanomista että helposti alkaa ilmaa ottaa kun siirtopumpun imu on suurimmillaan. Eli korkeat kiekat ja isot syötöt.

Dieselissä ei ilmansaannin ahdistus aiheuta pätkimistä.
kyllä omassa huomasi hyvin kun oli pumppu ruukattu ihan tappiin kaasuvivustoakin viellä modattu niin että sai pumpusta kaiken irti, pienemmillä syötöillä veteli paremmin kun tappiin asti ruuvattuna silleen tuli savua putken täydeltä, tähän sanoivat diesel huollossa syyksi sen että pumpusta puuttuu alkusavut ja ahdonalainen syöttö jolloin pumppu rupee työntämään kaiken peliin vasta 1700rpm kohdalla jolloin kone rupeaa tukehtumaan liiasta polttoaineesta, ja hyvin huomasi eron kun laski hieman syöttöä pois.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten