Joskus liioitellaan vahvasti sen kiristyksessä, esim. minun hdj:n dampperin pultti oli niin lujassa, että 180-200 cm jatkovarsilla (siis hihnapyörään pultattu pidätin ja 3/4" T-vääntimen 48mm vesijohtoputki) ei riittänyt voima vetää olkapäätä vasten tuettu pidin ja T-vääntimen jatko yhteen.... siis avausmomentti oli 1000Nm++++ ja ei auennut!
Happisaksilla "vähän" väriä pultin päähän, ja reilulla 1000 Nm:llä aukesi. Ja kierteessä ei näkynyt laakerilukitetta

Toki hodarissa kiristysmomentti on reilu tuplat verrattuna esim. 2L moottoriin.
Mutta muutaman purkaantuneen jakopään/hihnapyörän olen nähnyt, joten JOS autolla meinataan "revittää" niin lienee syytä kiriä k.o pultti huolella kiinni, ja nimenomaan ilman asennushiekkaa/-paskaa.
p.s esim. 200 Nm tavallisella 1/2" T-vääntimellä, ja ahtaassa paikassa, on "miesten hommaa"