Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 18.07.2014, 18:21
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Juurikin sitä meinasin, oletin sen olleen tyyppikilven paikka. Mutta kysymys on edelleen sama, onko nykylakien mukaan omavalmistetraileria mitenkään järkevästi muutettavissa kilpien väliin ?
Ainakin jarrulliset vaati jotain hyväksyntää vetopäältä, miten lie jarruttomissa?

Tuossa yksilössä pitäisi minusta vaihtaa vetoaisa ennen tieliikennekäyttöä. Nokkapyörän kohdalla alapuolella on edelleen näkyvissä korroosiovaurio ja jonkun halkeamankin hitsasin siitä aisan kyljestä joskus. Se kun ei ole sinkitty, niin kotelopalkkien sisäpuolella saa korroosio vapaasti edetä.

Se aisa ja kiinteäksi rakennetun vääntövarsiakselin hajoaminen lienee tuon kärryn kohtalon aikanaan sinetöinyt rantatraileriksi. Saattaisi katsastaja vähän ihmetellä ylimääräistä akselia, josta on vaan päädyt laikattu poikki: Onks tää ollu telikärry aiemmin?
__________________
www.alanmiehet.com #1