Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe
Ei oo suurta apua aukaista noita putkia,kun käsipumpulla saa polttoaineen kumminkin yksikköpumpuille asti. Joutuu jokatapauksessa sahaamaan startilla polttoaineen pumpuilta suuttimille väliset putket täyteen. Kaasu pohjassa onnistuis toki nopeemmin,mut jos on sähköohjatut pumput ja niille tulee ohjaus eculta,ni milläs painat sitä kaasua.. Pitäs moottorin olla ensin käynnissä.
|
Se ilma pääsee paljon nopeammin pois sieltä suutinputkesta kun aukaisee sitä liitintä, kun se ilma vaatii reilusti tilavuutta ennen kuin suutin aukeaa...
Sähköohjatut oli muistaakseni parin-kolmen sekan kohdalla syöttö kaakossa jos ei lähde oletusarvoilla käyntiin. Ainakin Volvoissa asuva Deutz... Siihen voi tietenkin sitten lisätä epäilyn meneekö puoletkaan anturitiedoista tai ohjauskäskyistä läpi johtosarjan liitinten...