No ei tullut kommentteja! Ja jos tuota viteoo kännystä paskasen linssi läpi kattelloo niin ei toki mahda paljon kipunoita näkyäkkään.. Harmi ettei heti tullut otettua videoo heti kun tuli havaittua, säikäytti vaan että palaako koko kosla niin tuli sammuteltua ja kateltua kuin kuumaksi pönttö oikein menee.. Silloin ois näkynyt helpommin!
Tuossa kaverin luona saunareissua viettämässä tuli auto parkkeerattua hiekkakasan päälle ja tutkailla pitäskö jousitukselle tehdä samalla jotain tuon akseliprokkiksen yhteydessä..? Tuntui vaan että joustot on varmaan mitättömät ja sisäänjoustoa ois varaa olla enemmän muttei tuo kierrejousi sitä anna, ulosjouston rajoittimena toimii toki tuo äärimmilleen venytetty latijousi..
Tää ei siis oo mikään oikee äärimmilleen tehty venytysotos (pitäis jossain vaiheessa tämäkin tarkistaa!) vaan pelkkä tuollainen hiekkakasa ristijoustoparkki systeemi.. Mutta näkymät oikeastaan oli miellyttävämmät mitä alkuun pelkäsin!!
Tuollainen vieno hiekkakakku siis oli takapyörän alla, jotenkin tuntuu että kamera latistaa tuota tai jotain mutta katellaas joustojen tilanne keulilta.
Tuossa on kuva etupyörästä ja raosta loksuun
Ja tässä näkyy jousen ja pohjaanlyöntikumin tilanne samalta puolelta, varaa olisi vielä tulla. Ja kun jousi on huomattavasti akselilla sisempänä verrattaen renkaaseen niin äärimmäisessä ristijoustotilanteessa tuo stoppari voi hyvinkin olla ihan oikealla korkeudella!
Toisen puolen eturenkaan rako loksuun
Ja tuli näköjään se virallinen joustojen ja maavarojen mittavälinekkin kuvaan mukaan suhteuttamaan mittasuhteita!

Sitten samalla tilanne tämän puolen pohjaanlyöntikumista ja kierrejousesta.
Siis eihän nää mitään "joustoja" ole! Mutta toimii näköjään jollain tapaa loogisesti tuo jouston ja stopparien tilanne.. Pitäisi vanuttaa kun kerkeää ihan kunnolla ja katsoa miltä näyttää kun pyörä loittonee maasta!