Pakko sanoa, että surkeampaa tilanteenhallintaa saa kyllä hakemalla hakea. Lehden kohderyhmä on melko suppea ja tilaajakunta oli kasvu-uralla. On aina ikävää, kun joutuu vastoinkäymisten kohteeksi, mutta silti. Toimituskunnalla on ollut melko suorat yhteydet tilaajakuntaan ja tieto tilaajille olisi ollut helposti välitettävissä. Vallitseva toimintatapa oli kuitenkin strutsimykkyys ja täydellinen pimento. Miksi ihmeessä, mitä tarkoitusta tuo palveli?
Sohvaoffarit kuten minä lienevät suurin lukumääräinen ostaja/tilaajasegmentti. Sohvaoffarit ovat myös vähemmän sitoutuneita lehteen ja sen tekijöihin eli vähemmän lojaaleja asiakkaita. Eikä tälläinen taktiikka ainakaan paranna sohvajengin intoa kestotilaajiksi.
Joten mitä hyötyä valitusta toimintatavasta oli?
edit:kirotusvrhe
Viimeksi muokannut Lassard : 15.07.2014 17:30
|