Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
ei tarvii mittää muutoksia tuo 3" jousituksen nosto, pidemmät iskarit todnäk ko tuskin vakioissa riittää pittuus. casteri on optio, se on pikkusen levottomampi maantiellä mitä ilman korotusta, mut tuskin omaani laitan edes. sit koiranluut on takaa jatkettava, tai heivattava kuikkaan, rajummas joustos tulee todnäk läpi kiinnikkeistään jos liika lyhkäset  eessä ne on "melkein" hyvät, mut siiheki jatkasin jos hyvän haluis tehhä, leimalla käynnin ne kestää kiinne ko katsuri niita kummiski vaatii, vaikkei jäykkäakselinen mitään kallistuksen vammastajia tarvihe
mite voi pyöränkaari olla ahas jos rengas sopii pyörimään kaikissa jousituksen asennoissa? siks että paska lentää paremmin ku kaarissa on turhaan ilmaa?  matalampi painopiste= parempi kallistus= parempi etenemiskyky kaltevalla
|
Onkos kuinka levoton ajaa? Tuo toimii käyttöautona samalla, joten pitäisi jonkinsortin kompromissi löytää maantie ja maasto-ominaisuuksien väliltä. Meneekös noihin jonkin muun maasturin pidemmät iskarit, vai kannattaako suosiolla hakea siihen kuuluvat? Jaksaisi kuunnella avokin nalkutusta, kun auto vie taas kaikki rahat