creepyt läks ja sain väsytys taktiikalla maajussin myymään mulle 35x16r15 boggerit ja 13" leveet bead lock vanteet...
Hieman uutta väriä vanteisiin suhuuttelin, metallin hohto tumman harmaa...
vaikka vanteet on leveät ja off settiä reilusti (et n. -70) ja akseli on alkuperäistä leveämpi, niin ei pahasti tule rengas yli lokarin kaaren, mukavan leveä on toi uudemman hiluksin kori...
Auton leveys on uusilla renkailla ja vanteilla 202cm, tuntuu et saa tosi kallelleen ajaa ennen kuin kippaa...
tosta voi hieman hahmottaa et paljon rengas tulee ulos navasta, olkatappia voi alkaa hieman vituttaa
Alko vituttaa aina solmussa oleva raidetanko, vaikka molocromo ainesputkee onkin, niin hätäpäissäni hitsuuttelin tankoa suojaavan puskurin. Ainakin pick up patrollissa havaitsin varsin toimivaksi raidetangon suojaksi samanlaisen virityksen aikoinaan, kunhan ei aja kantoa/kiveä heti renkaan juureen vaan tähtää sen keskelle akselia...
Orginaali traction barin torni oli kans mädäntynyt ja repeillyt huonoksi joten tein uuden tornin 60x60x4 rhs putkesta...
Sitten ulkoiluttelin hieman hailuksia pitkästä aikaa. takapihan testi lenkki oli hieman kasvanut umpeen nokkosista...
Edessä meinaa olla hieman ahdasta pyörän kaaressa... täytyy tehdä jotain asialle...