Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 12.07.2014, 02:01
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Nyt ois kysyttävää pakopaineista tai paremminkin niiden mittauksesta, ahtoja sain oikein polkemalla 1.3... syöttöä sen verran mitä kärsiii laittaa ennenkun tyhjäkäynti rupee karkaamaan, eli tyhjäkäynti on nyt niin pienellä mitä ruuvissa oli varaa, vivut ottaa pumppuun kiinni ei rajotin ruuviin.

Tarkotus ois tarkaa pakopaineet, mutta pakosarjassa ei ole yhtenäistä putkea mihin sen laittaisi, edellisessä oli pakosarjan päässä semmonen kokooja putki tms.

Onko mittauksessa mitään järkeä jos laitan anturin johonkin tietyn pytyn putkeen?
Antaako se kuin syklimäistä tietoa, tai muuten oikeaa?

Esim. jompaan kumpaan näistä
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/2014/Hil...708_141256.jpg
Tee vaikka turbolle välilaippa, sen tasaisempi mitä lähempää pakopesän nielua saat sen. Lämpö on se suurin murhe, pakolämpömittaria suosittelen kanssa vaikkakin se menee noiden pakopaineiden kanssa aika käsi kädessä. Paineesta et kuitenkaan näe milloin alkaa männät sulaa...

Ahtopaineet ei ole välttämättä missään suhteessa pakopaineisiin, hyvällä turbolla pääsee alle ahtojen pakopaineisiin, CT20 tapauksessa kilon ahdoilla voi olla kolme pakopuolella...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten