tuli tännään väkästeltyä käyttiksen kanssa ja kun kerta vaihtelin ne etuiskarit pari vkoa sitte ni pitihä se vaihtoo ehjät taaksekii, ny on sit terrain tamerit takana ja dobinsonit eessä ja ajotuntuma tuntus nuilla uusilla olevan lievästi sanottuna "sporttinen", jospa ne hiukka pehmiis ku tuloo kilsoja alle
yheksän tonnia on tullu rullattua tuolla uuvemmalla ja ihan kiva peli tuntus olevan ajella, piti vaihellä öljytki ko kerta halliin eksy ja tult ns kilometrit täyteen. vaihoin öljymerkkiä ko piättäny edellinen jottai likviditeetti mölyjä koneessa ja tietääkseni patongit ei oo tehnä mittää hyvvee autorintamalle ni laitoin tutun ja turvallisen mobilin ykkösen. en sitte tiiä onko peak life 5W50 tuollaselle RD:lle paras valinta, mutta terranossa tuntu olevan ihan hyvä käyttö-öljy ja hiukan halavempi ko new life, ko nuita tulloo kuitenki vaiheltua kymppitonnin vällein ni siästyy vuostasolla vaikka sekkii satanen sitte asennusöljyihin ihelleen

seuraavaks pitäs vaihella se lauhuttimen mehivä putki kuhan eistyy jostain suamaan uuven letkun, uus maksaa marmorilla yli 200€ ni en oo justiinsa ostamassa merkkiossaa tuohon, ennemmi tietän hytikkaliikkees uuven tahi jottai sellasta..
ainii ja kaima toi miulle sovitusrenkaan hallille ni suap viikonlopun nimiin piätettyä et millee sitä ajetaan tuolla wanahuksella, uuteen mänis 35" ihan heittämällä alle, vaikkei auto oo ees korotettu, mut Y60 koriseen näyttää meleko isolta

pittää laittoo kuvia kuha suap soviteltua alle ni on jottai muutaki ko typeree tekstiä ketju täys