Moro ja kiitti kaikille! - Tosin lisää tietoa kaivataan aina, liikaa tietoa ei olekkaan. =)
Taitaa olla hehku sökö tosta. Nimittäin eilen ihmettelin hiukkasen ja avustajan (tyttökaveri) avustuksella katoin tapahtuuko imusarjassa mitään hehkun aikana. - Ei mitään. Sitten mittari käteen ja tulos: 12V tulee kyllä hehkulle, mutta hehkusta ei löydy vastusta (tai siis ääretön vastus tietenkin). Eli taitaa olla pimeä tuo hehku, vaikka myyjä muuta väitti.
Tuosta 12V startista voisi olla "apua". Nimittäin nuo 12/24V zydeemit epäilyttää ja nykyinen startti kun ei muutenkaan oikeen jaksa pyörittää. Josko toimiva 12V startti ja perinteinen tupla-akku auttaisi asiaa...
Sit kekkasin vesivuodon yläpään letkuliitin hässäkästä, mutta se nyt on aika peruskauraa korjata. Eikun tiivistettä kaupasta ja leikkelemään... ...toisaalta oliskohan jossain vielä joku vanha merikortti jäljellä. Niitä käyttivät laivalla hyvällä menestyksellä koneitten vesiliitosten tiivisteinä! (Jos ei mitotusten takia tarvinnu jotain 1-2mm paksua tiivistettä.)
Mitä tulee koneen tehoihin, niin ainakin TT:hen verrattuna toi taitaa olla pirteä. Ainakin ylämäissä Range piiskasi itsensä hurmioon ja suorastaan kiihtyi, kun vähän poljinta syvemmälle tökkäsin. Tietty kiihdytykset ei ole mitään Porsche-luokka, mutta ei se nyt tien tukkonakaan ole. Muutenkin välitykset kohdillaan ja 80-lätkän raja meinaa ylittyä maantiellä väkisin... =)
Täytyy tänään kokeilla toholla käyntiin tuota...
--
Life is but white light, slightly out of focus.
|