Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.07.2014, 07:23
Eräilves:n Avatar
Eräilves Eräilves ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 13.02.14
Sijainti: Iisalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
vähän riippuu minkälainen siitä tulee, siis kasvaessaan ja kouluttuessaan...

meillä ainaski jos vietetään koiran kanssa paljon aikaa, niin saattaa olla eroahdistusta päivä tai kaks. eikä tuhoa paikkoja, muuta ku pentuna kun hampaita kutitti.
on vaan totutettu kaikenlaiseen, eli työkoneissa istumiseen, uimiseen, autossa ja kotona olemiseen. noilla ei välttämättä kestä nahkapannat ja narut, vaan ketjua oltava.
Itsekin ajattelin kouluttaa että oppii olemaan sisällä, että ulkona. Mutta myös autossa reissuilla, ja kun vaeltelen täällä erämaissa nii siellä miun kanssa myös..
Ja miekin vietän paljon aikaa sitten koiran kanssa, töitten puolesta pystyisin välillä käymää kattomassakin, ja sitten kun en ole töissä, olisin kokoajan melkein koiran kanssa. Pitää vaan kouluttaa olemaan jonkin aikaa yksin myös, että pärjää ilman minua koska töihin menen. Ajattelin, että voisi olla vaikka työaikani ajan ulkona häkissä, niin saapi olla ulkona.. ja sitten välillä voisi olla myös sisälläkin, etenkin pentuna nyt aluksi. Tietenkin lenkkeilyt yms sitten erikseen ulkoiluna myös.

Itse tilasin tämän pannan (sekä muita tarvikkeita yms juttuja samalla), itse en luota noihin missä on muovista tehty tuo kiinnike osat.. viimestään kovalla pakkasella menisi rikki.

http://www.petenkoiratarvike.com/tuo...ninen/5110234/

EDIT2: Löytyi sopiva koppi, tollanen nyt olisi. Pitäisi vaan tietää, millä nytten sisustaa sen, painakyllästettyä lautaa menisi 50m..??? (laskuoppi hukassa) mitat sisäpuolelta ovat: 180cm pitkä leveydessä, 125cm syvyys, ja 90cm korkea.. ja kun kokonaan sillä laittaisi lattian, katon, seinät, päädyt yms sisältä. Osaattekos neuvoa mitä kannattaisi laittaa?
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20140707_101405.jpg‎
Views:	139
Size:	141,4 Kt
ID:	50645  

Viimeksi muokannut Eräilves : 07.07.2014 12:21 Perustelu: Girijotus virheitä..