Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 06.07.2014, 11:26
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Keväällä tuli hommattua 4.6 alakerta. Myyjän mukaan oli tehnyt painetta. Kone oli ollut remontissa isolla kirkolla jossain koneistamossa. Uudet männät ja laakerit oli laitettu ja lohkosta höylätty siivu pois. Oli tehnyt vieläkin painetta. Ukko tilas itelleen uuden puolimoottorin.



Kolmospytyn männänlaki oli muita hiukan puhtaampi ja ulkoreunalla oli tommosta värjäytymää.





Veivin alapäänlaakereissa oli tommoset notulit. Lienevätkö alkuperäisiä vai merkkiä xxxx?
Ei kuitenkaan ilmeisesti ole AE tai Clyco/FederalMogul liuskat.

Minkähän verran tosta lohkosta tarttis/vois höylätä pois? Männät jää millin lohkon alle. Massa vai pelti tiiviste? Nokaks ryövään vanhasta koneesta sen Typhoon Hurricanen ja 98 tankkiin. MS2 v2.2 jakaa kipinät ja kakut. Kannet ja imusarja+plenumi tulee kans vanhasta koneesta.

Serpentiinin jakopää olis kiva jos joltain löytys törkyhalvalla. Saiskohan tän talven aikana kasaan?

Nokka olikin DW262 eli Viper Hurricane
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?

Viimeksi muokannut 88 : 07.07.2014 21:04
Vastaa lainaten