Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 04.07.2014, 00:52
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Esko90 Näytä viesti
Voisko olla niin kun ne patukat kuskin puolella liittyy siihen turbon valoihin niin onko semmonen mahollista että kun punanen valo palaa kirkkaana ja vihree sammunu niin silloin joku sähköhässäkkä rajoittais pumpussa polttoaineen menoo suuttimille kun tuo meno tuntuu nyt laiskalta. Kysees on toi vm 86 lj. Muistaakseni yksi autokorjaaja puhui mulle että joissakin toyotissa oli sellanen hienous että kun ahtopaineet kasvo liian suureksi niin silloin joku systeemi rajoitti polttoaineen saantia. Mitä tähän sanoo jesse89
Ei kait nyt vitussa?
Luulisin että kun olet painepesurilla pessyt sitä konehuonetta niin letku on lähtenyt anturilta jolloin punainen valo jää palamaan koko ajan.
Itse joskus nakkasin ne anturit tallin hyllylle uudempi koppasesta läjästä ja punainen valo jäi palamaan, toinen johto (en muista kumpi) olisi pitänyt maadoittaa että valon olisi saanut sammumaan.
Toisinsanoen siellä on vain kaksi eri arvoista paineanturia joista menee piuhoitus mittariston high tech valoille.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten