Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.07.2014, 21:01
MikkoVuorsola:n Avatar
MikkoVuorsola MikkoVuorsola ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 18.09.05
Sijainti: PORI, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rik10 Näytä viesti
Huohotinta ei uudessa ole vanhassa kyllä.Lisäksi oli toinenkin putki missä oli banjoliitin päässä.Uuden laatikon kotelo on alta avoin.Pitää varmaan tukkia reiät ettei kurat pääse sisään
Kyllä siinä uudessakin on aivan varmasti jossain huohotin. Minkä auton laatikko se on? Yleensä henkilöauton laatikossa huohotin on laatikon päällä, takapäässä musta muovinen tatti. Itse poisti tatin, laitoin laatikon sisään hiukan paineilmaa ja kierretappiin vaseliinia ja pyöräytin reikään putkikierteen johon laitoin 8 mm paineilma kulmanipan johon liitin alkuperäisen huohotinputken. Musta mutikka laatikon perässä, kardaanilähdön läheisyydessä oikealla alhaalla, on kickdown magneetti venttiili, siihen +12v kun kaasu pohjassa. Toimii tosin välttävästi ilmankin. Laatikon kaavelin alla olevat reiät on tosiaankin hyvä tukkia niin ei mene uittaessa kuraa koko kaaveli täyteen, itse hitasin siihen alumiinilevyn palan tulpaksi, saa vaikka kiinnitettyä pienillä ruuveilla kun poraa reiät ja tekee kierteet. Koneen alla oleva turbiin irroitus luukku on toisissa koneissa muovia ja hukkuu helposti jos ryynätään paljon kurassa. Itse tein uuden luukun alumiinista ja kiinnitin parilla ruuvilla. Banjoliittillä olevat putket menee öljynlauhduttimelle, lähdöt molemmin puolin laatikkoa. Alä kiristä banjopultteja kovin kovaa, katkeavat todella helposti. Öljytikun alapään tiiviste kannattaa myös vaihtaa kun laatikkon kanssa askartelee.
Mulle voi myös soitella jos on operaatiosta kysyttävää o4oo3o7223
Vastaa lainaten