Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 01.07.2014, 21:35
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

Taas on vaan ajeltu ja ajeltu ja ajeltu, kunnes seisoi 3 kk ja leima loppui jne...

Eli katsastuskuntoon ja samalla ton katkenneen pyöränpultin vaihtoon, päätin sit samalla vaihtaa noi pari vuotta nurkissa olleet abs-mallin isot levyt+satulat, vaikkei vanhoissa mitään vikaa ollut...

Viime hetken viritykset vielä, amerikan Joe tiesi, et satasen hodarin palat sopii suoraan, kitkapintaa enemmän, ja käyttää koko levyn pinnan hyödyksi, ja näinhän se olikin.

Ainoo vaan et tarvikeukon tappisarja etusatuloihin on noihin järkäleisiin liian lyhyt, joten kun se kuitenkin yletti toiseen reikään sentin sisään, niin porasin reiät tappeihin välisokille et pysyvät.

Palat tosiaan sopii satasesta sit suoraan tonne jos joku miettii tommosta hommaa...kuvasta näkyy ero.

Ja itseasiassa pikku levymulkkauksella sopii myös 120 satula suoraan noihin reikiin, siinähän levy on vielä isompi mut ohuempi.

Sit leimalle ja taas takaisin mulkkaus "normaalin" näköiseksi.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_2572.jpg‎
Views:	532
Size:	103,3 Kt
ID:	50556   Click image for larger version

Name:	IMG_2573.jpg‎
Views:	499
Size:	140,3 Kt
ID:	50557   Click image for larger version

Name:	IMG_2574.jpg‎
Views:	532
Size:	116,6 Kt
ID:	50558   Click image for larger version

Name:	IMG_2577.jpg‎
Views:	645
Size:	120,6 Kt
ID:	50559  
Vastaa lainaten