Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 30.06.2014, 19:11
_LM_:n Avatar
_LM_ _LM_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.01.09
Sijainti: VALKEALA
Viestit: 513
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
..ja me taas Vuosaaressa kiskotaan näitä laivoista päivittäin ulos On välillä muuten tuskasen vittumaisia kärryjä, meillä ei ole vetomestareissa virtapistoketta millä tuon kärryn saa suoraksi, eli vaikka olisi pussit täynnä ilmaa niin kärry on aivan killissä ja perse raahaa maata.
Jokunen viikko sitten oli pidemmän aikaa yksi kärry lippusiimoilla eristettynä, kun oli se 20 tonnia lasia kaatunut puolittain kärryn kyljestä läpi...

On meillä joskus pelkkä täysi lasiflätti (siis lähes vastaavanlainen kikkare mikä on lasisemin sisällä; niitä kuskataan laivoissa lauttavaunuilla mistä nostetaan sitten matalille lavettikärryille tiekuljetukseen) tippunut ison piikkikoneen sarvilta parista metristä. Se rysäys ja kilinä on mielenkiintoinen, samoin kuin se järketön määrä lasimurskaa
Sen virtakaapelin voimin toimii ainoastaan puristimet ja kärrin etupään korkeudensäätö. Ongelma on siinä ettei vetomestareissa ole ABS kaapelia. Nuo romutkun ei suostu ottamaan ilmaa edes säiliöinsä ellei abs kaapelia laita kiinni. Stevecon jätkät muuten tappelee aivan saman ongelman kanssa kotkan satamassa Kaapelin kiinnityksen jälkeen kärri nousee automaattisesti oikeaan ajokorkeuteensa ja on muuten itsekkin tullut noita agc:n flättejä vuosaaresta jokunen haettua
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle.
GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain!
Vastaa lainaten