Viestiketju
:
Punkan 4h ajelu la 28.6.2014
Näytä yksittäinen viesti
#
2
30.06.2014, 08:37
Jare
Legenda
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja
vmt
Mukavaa oli pitkästä aikaa päästä maastossakin ajelemaan. Kiitoksia Jarelle, kun järjesti pika-ajelut! Sää oli hyvä ja tytärkin viihtyi, kun oli kavereita.
Rengasongelmia oli hiukan kanssa. Jarella isompi ja mulla vaan semmoinen, joka poislähtöä hidasti
Juu olkaa hyvä vaan.....oli aika pikaisesti ilmoiteltu ajelu homma.
Ja omalle kohdalle sekin vähäinen vapaa-aika ja hyvän sään ajelut jäi sitte erittäin lyhyeks. Eli arviolta 30min ehdin kurvaileen, kunnes kuskin etufillari puhki!!!!
Tommonen terävä kärkinen kivi siis meni renkaan sisäreunan läpi tehden noin 10cm pitkän viillon
No nyt on gummi irti vanteelta ja korjattavahan se on, että pääsis sit taas joskus ajelee....tosin taitaa ehtiä seuraavan kerran vasta elokuussa
Poju kyllä diggaili, kun pääsi keppejä repiin ja vaihtelua pihapiirissä juoksenteluun
Eli oma "ajelupäivä" päivä meni siis pääosin auton ja renkaiden kuljetteluun trailerilla (siis luonnollisesti olin jättänyt vararenkaan pajalle!!), koiran ulkoilutukseen, Trine pääsi touhuamaan vmt:n MANin lavalle ja makkarat tuli grillattua.....eli kait se sit oli kuitenkin hyvä offailu päivä mulle
....tosin aika paljon jäi ajopoltteet päälle
.....täytyy siis mennä varmaan edes HJ:lla suditteleen donitseja takapihalle
Viimeksi muokannut Jare : 30.06.2014
08:39
Jare
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Jare
Etsi kaikki Jare:n viestit