Johan löytyi lämpöä jeeppiin, tyhjään kirkkaaseen lasinpesu pönttöön lämmintä vettä puolilleen ja sinne pullo syylärin pesuainetta ihan perus autotarvikeliikkeestä. Vielä pätkä kirkasta letkua joka sopii kennoston letkuihin sekä porakonepumppuun, onpa helppo katella kirkkaasta pöntöstö ja letkuista mitä sielä tuli ja vaihtaa suuntaa ihan koneen suunnanvaihtimesta(vielä on apparin jalkatilat kuivat joten ilmeisesti kenno ehjä). Samat liemet nyt myös koneessa pelkän veden kanssa ja meinasin antaa ollakkin syylärin vaihtoon asti, viisaammat kertokoon tekeekö siellä jotain hallaan jos pitää näinkin kauan?. Sitten niihin lisäkysymyksiin eli auto menossa öljyjen vaihtoon liikeeseen ensi viikolla, mitä peräöljyä tähän quatra driven periin?. Muistelin että jonpaan kunpaan nelikkoon jamant mainitsi käyvän vain yhden öljyn? ohjekirjan mukaista vielä raskaaseen käyttöön tarkoitettua öljyä kun löytyisi kuulemma heiltä hyllystä(käsitin että piti olla joku erikoisöljy). Toiseksi kyselisin naputuksesta joka kuuluu kiihdyttäessä kojelaudasta? ääni on vähän kuin puhaltimen moottori nakuttaisi mutta puhaltimen sammutus tai täysille kääntö ei ääneen vaikuta? väittäisin että kuuluu myös kevemmassa ajossa mutta hukkuu jo muihin vaihdelaatikon ja perien ulinoiden taakse, tosin näiden äänien toivoin ainakin vähenevän noiden uusien öljyjen myötä(tästä kellään kokemuksia?). Kolmanneksi kyselisin onko kellään tietoa missä alkuperäisen infinityn äänentoiston vahvistin voisi olla? katkaisin joutessani nokian autolineeseen menevät johdot ja pam soitin mykistyi, virrat tulee hakee kanavat yms muttä ääntä ei enää kuulu?. Kovasti taas kiitoksia jos joku jaksaa vastailla ja mulle saa tarjota alkuperäistä soitinta jossa cd soitin jos sellainen sattuu jollain olemaan ylimääräisenä.
|