Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_
|
Jos rehellinen kone, ja tarvitsee hitsata myös paksumpaa rautaa kuin maasturissa/enemmälti 4mm ja + vahvuista, niin tuossa olisi edullinen ja toimiva kone, ilman ylimääräisiä hienouksia. Olen hitsannut tuommoisella jonkin verran vuosien saatossa, ensimmäiset saumat hitsasin ensimmäisellä kelalla.
Tuo pistooli tuntuu jotenkin kompuralta, verrattuna esim. tuohon minun 150A superkempomaatin pistooliin. (olen ostanut 2 uutta kaapelia/pistoolia tuohon omaan, kun kovettuvat ja renkkaantuvat vuosien saatossa)
Ja kun topiikin aloittaja on ollut tyytyväinen tuohon 30v vanhaan miggy:yn ja sen ominaisuuksiin, niin tuo linkin kemppi vois olla vielä siedettävän rajoissa?
Itse olen hitsannut tuommoisella 125 amppeerin esabilla pikkusen, ja se mustekynän vahvuinen pistoolin suutin on yksi asia, jota jäin kaipaamaan! toki lankana oli 0,6mm ja peltinä max 1,25mm.
PS. Jos jollain olisi 3200 telivetoinen kemppi edullisesti, niin siihen 1,2 lanka, ja tuohon nykyiseen 0,6mm lanka, niin olisi konepari, että eipä tarvisi mustaa levyä/putkea puikolla hitsailla...