Viestiketju
:
RUMA HJ61
Näytä yksittäinen viesti
#
8
28.06.2014, 19:13
juuso-t
Aktiivijäsen
Rekisteröitynyt: 12.10.13
Sijainti: salo
Viestit: 130
SOA hommia
Alkoi vituttaa alustan kovuus sekä "joustot" ja sopivasti jarrut katosivat joten cruiseri saa olla loppu kesän seisonnassa. Jarruputki oli poikki joten ei mitään isompaa sen osalta muutakuin takajarrujen putsaus paskasta ja hieno säätöä. Mietteitä SOAsta. Kannattaako ottaa lateja pois pakoista? Jouset melkein suorat kun auto makaa päällä. Jousenaluset suunnittelin tekeväni 100x50 U-palkista.
Menetelmät ihan kivat kun firmasta löytyy katkaisuun vaan rälläkkä, vasara ja peltisakset.
Tommosia suunnittelin. Joutuu rälläköimään kyllä lisä tilaa jotta u-pultit saa pakan kylkeä vasten kun vakio leveys alusella n.85mm, nyt 100mm. Vai Täytyykö pulttien olla vasten pakkojen kylkiä? Yläpäässä ei ole vielä reikiä kun vahvistin niitä ~6mm levyllä.
Yläpään vahvistus, olis ollut parempi tehdä kokonaan uudet kun iskari paikkaa joutuu varmaan laskemaan jos nuo tulee päälle, muuten menis hienosti kun vaihtais keskenään puolia? Ei vielä reikiä kun mietin minkä kokoisia u-tankoja saa, mistä?
"Lateja" YHTEENSÄ 9kpl mukaan lukien jokainen rauta.
Jostain hyviä SOA ohjeita vaihe vaiheelta? Tarviitseko high steer osat, mistä niitä saa (tehtyä)?
Vinssikin räjähti kun jäi ulosotto päälle
Sopii tä vaan opiskelijalle niin hyvin
Viimeksi muokannut juuso-t : 29.06.2014
19:38
juuso-t
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: juuso-t
Etsi kaikki juuso-t:n viestit