Paikalla kuitenkin iski pieni alemmuskompleksi kun ruvettiin vertailemaan miestin vehkeitä, no pienihän se on mutta ihan nätti!

Se ei vaan aina riitä.. Heh!
No bj ei pettänyt vaan eteni kuten... pelkäsinkin!
Vinssata sai perkuleesti kuten pelkäsinkin ja maasto oli pirun märkää!
Tätä ei toki edes epäilty ja alkuperinkin sovittiin että meitä ei tarvitse pääporukan kanssa odotella vaan tullaan viimeiset 3 autoa toisiamme autellen jälkijunassa ja luovutetaan kun saadaan tarpeeksemme, teitä kun sattui reitille..
Lyhkäsiä pätkiä välistä sillä pääsi ominkin avuin..
Kun olimme pikkuhiljaa edenneet (ajaminen olisi väärä ilmaisu) ensimmäisen lähtö/starttipätkän ekalle tielle, jonka jälkeen varsinainen maasto alkaisi tuli jo soittoa safariporukalta että edessäpäin on todellisia haasteita ja että jopa isopyöräiset vinssaa ja että he ovat sen lisäksi kohtapuoliin makkaranpaisto paikalla. Päätimme lähteä makkaranpaistoon mekin ja totesimme että merkillisen paljon saatiin aikaa (n.2h)tärvättyä ensimmäiselle 500metrille

Mutta hauskaa oli!!
Ja ettei ihan mene oman auton haukkumiseksi niin sai sillä vinssata muitakin jossain välissä!
Ja auton vahauksestakaan ei enää tarvinnut piruilla!
Ja wikken mieliksi vielä kuva että kyllä se sfarttirööri pysyi vielä kyydissä tuon lenkin!

Lainaus : "Sfarttiröörille ehkä kyllä kannattaisi miettiä päätyä uudestaan jos metsätieltä ajatus poistua..." Helvetti että on komia rööri! karstaa ja nokeakin oli niin paljon suht pienestä virtauksesta johtuen että teki mieli kutsua piirinuohooja kehiin! Mutta tuon päänmenoksi oli jo mielessä ideoita..
Sitten safarin jälkimainingeissa (tai oikeastaan reilusti sen jälkeen kun niistä oli selvitty..

) Kiitokset marelle muutes saunasta! Löylyt oli hyvät mutta siitä kuuluisaa häkää siellä varmaan oli kun pää meni niin pirun kipeeksi ja olo sairaaksi!

Heh! No, joka tapauksessa auton keula ei vain miellyttänyt muutaman seikan takia siispä tallille hieman "tuunailemaan"
Kilpi tuli pistettyä sille "oikealle" paikalle ja valokehys käännettyä oikeinpäin sekä puskuria silputtua ja liimattua uudestaan kasaan. Kilpihän tuli alunperinkin laitettua puskuriin vain siksi että saisin sen puskurissa olleen puupilkkurin ulosoton tukittua jollain (näkyy ensimmäisissä kuvissa, tällähän oli metsämajalla aiemmin pyöritetty puupilkkuria vuosia.) Ja tuota ei jatkossa kyllä tehdä, traktorit on sitä varten. Vinssin kardaanin liukuosat ja spoorit oli niin heikossa hapessa että ne ryski hyppiä parhaillaan jopa yli!!

Kaikki tuli ehjättyä/uusittua.. Valokehys tuli käännettyä valveutuneitten cruiseristien huomauttelusta johtuen ja puskuri miellytti silpomisen jälkeen omaa silmää huomattavasti enemmän!

Samalla se lyhentyi ja päät kääntyi hivenen yläviistoon, isot lommot ja rututkin väheni hieman! Taas siis meni sille vahaus osiolle!
Tässä kuvassa muuten näkyy hyvin nuo lattajousten "keveneminen" tuolla herkistely vaiheessa, ja samalla tuo punainen tappirasva joka on ihan prkuleen tarttuvaa eikä tunnu irtoavan millään. Olihan tuosta latijousten keventymisestä se hyvä puoli ettei nuo enää mahdottomasti maavaraakaan auton alta vie, huomattavasti vähemmän on murikan alla. Takaa tuli samalla muokattua iskarien kiinnitykset ja u-pulttien se alalautanen ettei iskarien päät roiku alimpana. Tämän päivän tuotokset miellytti ainakin omaa silmää.