Kannattaako noihin vaihtaa suoraan uusi kattoluukku kaikkineen mekanismeineen vai pelkästään tuo päällä oleva kansi? Ehkä se koko mekanismi niin saa nuo uudet butyyli möhnät sinne väliin. Vanhat on erittäin todennäköisesti hieman happamassa kunnossa. Tarviiko muuten katolla noita katon laitoja käsitellä jollain? Jotain massaa sinnekin?
Jengi on täällä varmaan enemmän ja vähemmän tapellut noiden kärryjen jarrujen kanssa leimalle. Jos vaihtaa sinne uudet jarrukengät vaan ja rasvaa nuo kaikki vivut sun muut niin en tiedä onko siinä suurempaa ongelmaa leimaa varten? Kärryn jarruja on kuitenkin vähän nihkeä etukäteen varmistella että ne toimii kuten kuuluu. Tosin tässä tapauksessa etuna on että vaunu on tuolla Tampereen kupeessa ja sieltä se pitäs vetää tänne pk-seudulle. En tiedä voinko varaa leiman täältä päin ja tuoda sen vaunun noinkin kaukaa leimalle? Eiköhän tuolla matkalla ala jarrut toimia
Pitää varmaan etukäteen vähän kysellä miten sen saa leimalle kun vanhuksilla ei ole siitä enää mitään otteita tallella. Varmaan runkonumerolla sen saa edelleen kilpiin? Ne on sen ainoat omistajat kuitenkin olleet. Jossain pitäs olla vielä etuteltta tuohon tallella.
Vois myös viritellä vaunuun peruutuskameran. Viimeksi kun Matille kävin Terracania esittelemässä niin se esitteli omaa vaunua mihin se viritteli langatonta peruutuskameraa. Tuollaisen vois itselle väsää kanssa.