joo, ajaessa sen hirveä narina kuulostaa, että tulisi kuskin penkin takaa jostain. oven kun avaa ja kääntelee rattia, kuulostaa tulevan renkaan suunnasta. alapallo on juuri vaihdettu. se ei ainakaan ole. ja kumeihin suihkuttelin rasvaa, mutta ei hävinnyt. mutta tosiaan ajaessa kuulostaa kun tulisi sieltä sauvojen säädöstä. mitenkähän tarkasti tuo säätö pitää saada takaisin ettei kulmat tms.muutu?
hienoa että joku muukin on taistellu näiden kanssa, taitaa olla kulutustavaraa. tuossa lähikorjaamolla olisi kuulemma joku erikoilaite tuon vaihtamiseen, mutta jos jaksaisi askarrella itse tuommoisen tunkki systeemin. mutta miten tuo holkki/koko kehikko pysyy paikoillaan tuossa napapaketissa, ettei se nouse tunkatessa ylös? ei oikein kuvasta näe muuta kuin, että siinä on jokin holkki....
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kopi
Yläpallon narinan voi tarkastaa myös helposti siten että pitää kädellä ylätukivarresta kiinni kun kaveri kääntelee rattia. Ääni johtuu hyvin ylätukivartta pitkin vääntösauvaan, jolloin ääni sisältä kuunneltuna kuuluu penkin alta. Ite porasin pallonivelen päälle reiän, tein kierteet ja laitoin rasvanipan. Rasvauksella meni hiljaisena noin 10tkm jonka jälkeen vaihdoin sen kun oli niin väljä.
|