Viestiketju
:
Bongauksia 2014
Näytä yksittäinen viesti
#
1
19.06.2014, 17:53
Hirvonen
Aktiivijäsen
Rekisteröitynyt: 18.01.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 147
Tänään savonrannan silloilla tuli vastaan vihree deffu.... oli kattotellinkii ja virvelii keulilla... ite ajoin vastaan punasella hj:lla.... lapasetki nous puolin ja toisin
__________________
Volvo TGB 20
Toyota HJ 61
MB Sprinter 311 CDI
Löytökylän Offroad ry
Hirvonen
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Hirvonen
Etsi kaikki Hirvonen:n viestit