Viestiketju: Hinauksesta.
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.11.2004, 22:06
Guest

Perusasetus

Lainaus:
quote:
Nyybipellet ja PA, katsokaas ensimmäinen postaus. Nimenomaan kysyin tätä juttua, eikö se ole asioiden selville ottamista? Tutulle maanviljelijälle oli suositeltu, ettei hinata vieraita autoja ojista, sen takia kysyin.
Täälläkin esiintyy näitä "tiedän kaiken ja mun mielipide on oikea"-tyyppejä, miksi edes foorumia selaatte, mitä tämä voi teille tarjota? Eikö kannattais pysyä siellä omassa ylhäisessä yksinäisyydessään?

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
sorry, jos ymmärsit väärin. en oo väittänyt tietäväni kaikesta kaikkea, tää vaan sattuu olemaan hanskassa.
en todellakaan ymmärrä mistä noi kaavakkeet on edes tullut jonkun mieleen(aika huvittavaa ). mitä sä oikeasti itse ajattelisit JOS mä tulisin hinaan sua ojasta ja ekana sanoisin et paa nimi
tähän "vastuuvapautuslappuun".

niinkuin joku kommentoi - sais kantaa aika ison pinon erilaisia kaavakkeita ja todistajia mukanaan jos meinaa selvitä elämästä. onneksi meillä on aika toimiva oikeusjärjestelmä. siellä on kyllä huomioitu kaikki ja loput mitä ei ole hoidetaan oikeudesa järjellä. taitaa ihmiset liikaa katsella amerikkalaisia oikeussarjoja töllöstä. ainut mistä oik.järjestelmälle vois antaa pyhkeitä on rangaistukset suhteessa tehtyyn rikokseen. satasen varastamisesta saa enemmän kuin pahoinpitelystä ym... mut kai siinä on jotain korkeampaa mietitty(unohtivat kertoo mulle!)

mutta itse kysymmykseen vastaus: hinaa jatkossakin autoja ojasta ilman korvaus pelkoa mutta tiellä omalla vastuulla.
PA

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten