Minä en ainakaan ole raskaan kaluston kuljettaja, enimmäkseen ne vituttaa

Töissä tulee toki pyöriteltyä suljettujen porttien sisällä isojen koneiden rattia ja vedettyä puolikkaita, mutta tienpäältä raskaan kaluston kokemukset voidaan laskea muutamiin tuhansiin kilometreihin.
Koitan itse suhtautua näkemiini asioihin juuri sen perusteella mitä näen, ja tehdä päätelmät sen mukaan mitä tietoa asiasta on ylipäätään saatavilla. Tuon videon perusteella en näe rekkakuskin tai prätkäkuskin toiminnassa juurikaan ongelmakohtia pieniä "kauneusvirhettä" lukuunottamatta, sen sijaan skodakuskin toiminnassa olisi hyvinkin paljon parantamisen varaa. Oikeastaan, siinä ei ole mitään hyvää..
Näihin ohituksiin: satkun alueella lähes poikkeuksetta itse ohitan rekat, mutta katson ohituspaikan aina niin että varmasti näen kunnolla. Samoiten pidän reilua väliä ennen ohitusta, helpottaa oleellisesti siinä että näkee missä ohitusta lähteä hakemaan. Vesi- tai lumisateessa en edes ohi lähde jos ei näe. Toisaalta em. keleillä rekasta mielellään ajaa ohi, kun se nostaa sellaisen vesisuihkun/ lumipöllyn että pitää olla vähintään 100m taaempana että näkee, mutta silloin ei voi ajaa 100km/h alueella tiekohtaista nopeutta jos olosuhteet sen muuten sallii..
Virheitähän sattuu tien päällä ihan meille jokaiselle, ei niistä pitäisi suuttua toiselle tienkäyttäjälle - vaan välillä pistää vituttamaan, minkäs teet

Sitä vaan liikenteessä näkee niin paljon turvallisuudesta piittamattomien ajosuoritteita, että aika usein pistää ihmetyttämään mikä saa ihmiset tekemään mitä ikinä tekevätkin. Kaikki ne tötöilyt kun ei todellakaan ole virheitä..