Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Tuplakabiinikin saisi olla, niin mahtuu perhe kyytiin, vaikka sillä lavatila ja -paino kutistuukin. Hintaa tosin on silloin jo melko reippaasti, ehkä jotain 6-8t€, ja koneena väkisin diesel ja siten monipaikkaisena isot verot. Siten se pitäisi olla käyttöautona, jotta kannattaisi jotenkin pitää ajossa.
|
Mutta eikö tuohon käy vetoautoksi silloin mikä tahansa maasturi? Saahan tuolla 6-8000e hintaluokalla jo vähän tuoreempia maastureita. Esim. tuo meikäläisen nykyinen menopeli menisi tuon hintaluokan raameihin. Vielä sopivasti sinne alkupäähän. Tilaa on edessä ja takana, sekä takakontissa. Vetokykyä 2800kg ja nokalla on sopivasti 150hv tehoa. Mitä tuossa on jarrutontä ylikuormattua kärryä vetänyt niin se ei ainakaan tunnu missään kun sitä veti. Traileria pitäs vielä päästä kokeileen. Haittana on sitten varaosien saatavuus. Ei tahdo suomesta saada mitään, mutta Virosta ja Ruotsista saa suoraan hyllystä parin päivän toimituajoilla. Saksasta saa myös. Mut ei tarvi ajaa millä mädällä paskalla 80-luvun toitsulla, mitkä on melkein saman hintaisia. Saa ajella 2000-luvun menopelillä missä on ilmastoinnitkin.