Viestiketju: Kuskilla huono päivä
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.06.2014, 05:51
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jimk Näytä viesti
Itse raskaan rattia pyörittelen jä näitä tapauksia nähnyt tarpeeksi. Tämän tyyliset temppuilut ovat vain lisääntyneet viime vuosina. Kovaa harkinnut "dash cam:n" hommaamista mm. tällaisten tapausten takia.
Välillä pitäisi olla kyllä jonossa ajaessa "dash cam" takaikkunassakin,että saisi tallennettua sen rekan keulamerkin mikä roikkuu kiinni takapuskurissa
Yllättävän paljon noita raskaan liikenteenkin autoja on,jotka ei osaa pitää turvaväliä.

Yksi tapaus pari vuotta sitten Keuruu-Jyväskylä väliltä...
Olin kääntymässä Keuruulla Oriveden risteyksestä kohti Jyväskylää ja Virtain suunnasta tuli rekka aika reipasta ylinopeutta (60km/h alue) ja yritti jyrätä edeltä risteyksestä lähteneen henkilöauton.Saavutin rekan muutaman kilometrin ajon jälkeen ja yritin ohittaa aivan normaalissa turvallisessa paikassa maantiellä ja tämä spede veti keskiviivan päälle heti kun näki että lähden ohitukseen.Noo,minulla ei ollut kiire ja ajelin rauhassa perässä seuraavaa ohituspaikkaa odottaen ja seurasin samalla kun huonosti sidottu kuorma alkoi siirtymään jo laitojen yli.Tässä vaiheessa soitin hätäkeskukseen ja "tilasin" virkavallan ottamaan kopin tästä maanteiden sankarista.Käännyin itse väliltä pois,joten en tiedä miten tämä episodi päättyi.

Viimeksi muokannut Racingrabbit : 15.06.2014 06:00
Vastaa lainaten