Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.06.2014, 00:31
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Siis tuosta "apinahytti" dynasta jopa ajokokemuksia, siis tuo B moottori kuskaa tuota kapinetta parhaansa mukaan, toki tuo 80 km/h nopeus rajoitus rajoittaa ennakointia täysillä painoilla!
Mutta JOS muuttaa konetta, niin varmaan pitää olla ylivaihde- laatikko? Ja tuossahan sitä tilaa on, siis "lavan etuosassa voi olla osa konekoppaa"?
------------------------
edit: Olisko museorekisteri vaihtoehto? siis osa noista on ollut kuorma-autoja...
tuon mallin dynaa on saanu 6-pyttysellä koneella, eli H-moottori 3,6 litranen.
ei tuota tehoa haeta sen takia et päästeltäs menee 150km/h baanal vaa ihan ajomukavuuden takia. rekkakuski oon ammatilta ja olen todella nuhasilla vehkeilla ajanu sekä vehkeillä mis on tuplasti liikaa voimaa ja kyl se yli tehokas on vaa taloudellisempi ja mukavempi ku ei tartte paiskoa ja riuhtoa vaa menee nätisti ja pysyy muun liikenteen mukana eikä tartte tulppana olla näillä suomen paskaväylillä. tuossa on 5v laatikosto ihan vakiona ja tilaa moottorin etupuolella on syylärii reilusti ja voi sitä konetta tuoda taaksepäin vaikka kuinka paljo, sopii se vaihteisto elämää siellä lavan allakin. kytkin ei ole ongelma, hzj:n levy sopii päävaihteistoo ja 2h moottorin vauhtipyörää ja onhan noita soviteltu, tehää vaikka 4-veto jos siltä tuntuu (sellastakin XU-1X dynaa on saanu)
miksei tuota vois museo leimata, noita on sekä ka että pa leimattuna mut ne hommat ei oo mua varte, kuorkkina tuos on jo käyttökulut puolet siitä mitä pakuna ja sitte ku pitää käytöstä poistettuna ku ei ole tarvetta nii ei paljoo vuosi tasolla maksa, katsastus kulut tulee olee suurin menoerä mut tossa on nestejarrut eikä piirtureita nii ei mitää hätää.
ironsialla on tollanen vastaava mut sinkku pyöränen ja vähä lyhyemmällä akselivälillä nii kyl sillä autoo kuskaa ihan vakio koneellakin, mut pitää rauhallisesti mennä
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com
Vastaa lainaten