Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 11.06.2014, 07:29
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.881
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tanet Näytä viesti
Onko tuo rekisteröity kuorkiksi vai mikä tuo 3-3.2t on?
Miten matkailuauton vetopainot muodostuu?
Ollut vain sellainen kuva että pakettiauton pohjalta olevissa autoissa max. vetopainot olisi n.2500kg merkistä riippumatta valmistajan asettamia kiloja,olenko väärässä?
Kyllähän tuo voi olla matkailuauto. Siinä saa olla silloin 9 paikkaa. Kunhan löytyy nukkumatilat+säilytystilat+pöytä+keittolevy. Itse muinoin tein omasta bussimallin transportterista matkailuauton. Ei ollut kovin vaikea homma ja verot putosi. T4 koppasissa vaan vetopaino on pieni ongelma. En tiedä onko missään T4 koppasessa enemmän vetopainoa kuin 2000kg? Eikä tuo T5 näytä sen paremmalta. Tosin näyttää siltä että jos T5 alustan pituus on 3080 niin sillä saa vetää 2500kg. Jos taas 3000 niin pienimmällä koneella vain 2200kg, mutta hieman tehokkaammilla taas 2500kg. 2850 pituudella saa vetää vain 2000kg.

Mut tuossa tapauksessa jos vetokyky on 2500kg niin aika hilkulle menee onko tuo oikeasti laiton yhdistelmä. Kärry kuitenkin painaa todennäköisesti 750kg? Joten Offipeli saisi painaa 1750kg. Villi veikkaus että se painaa enemmän Toisaalta näyttäis että sitä on vähän riisuttu, mut kaippa tuo jo vakiokuntoisena painaa lähemmäs 1700kg? Mutta aika samahan tuo nykyään on. Ketään ei voisi vähempää kiinnostaa mitä vetää. Kunhan yhdistelmä vaan näyttää lailliselta ja se on sidottu kunnolla. Ainakaan meikäläistä ei ole koskaan pysäytetty ja katsottu mitä menopelillä saa vetää. Tolppakaan ei mittaile tuollaisia ja paljon muita poliiseja tuolla liikenteessä ei näy.
Vastaa lainaten