Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jam0
Sama projekti olisi itsellä edessä jossain välissä kun kerkee rikastumaan.
Oonki miettiny että onko noissa yleensä hampaat ollu missä kunnossa about puoli miljoonaa ajetussa värkissä? Eli joutuuko uusimaan kaikki rattaat vai selviäiskö pelkillä laakereilla ja hammaskosketuksen säädöllä?
|
Niin,, siis itsellä on myös kaikki laakerit ja stefat tiivisteet tms. uusia. Uudehkot vetarit pitäisi olla joten en ainakaan tässä vaiheessa hanki uusia.
Toivoisin että säädöllä selviäisi, ja kaikki osat siihen tarvitsisi olla etukäteen valmiina kun yhtä viikonloppua pidempään ei oikein voisi auto olla telakalla (käyttis).
Selvennetään alkuperäistä kysymystä sen verran että jos ei välityksiä uusi niin pitääkö/kannattaako uusia liukulaakerit tasauspyörästön taakse? Vaan vain nuo kartiorullalaakerit (esim. tamgearsin sivuilla esitetty).
Juu, ja enpä taida Milneriltä tilailla, joku kerkesi niitä moittimaan.