Alkaen Dr.David Ashton
Brondesbury, North West
Lontoo Englanti
Rakas ystävä.
Olen Dr.David Ashton Brondesbury, North West London, täällä Englannissa. Työskentelen UBS Investment Bank London Branch. Olen kirjallisesti sinua työhuoneestani että tulee olemaan valtava hyötyä meille molemmille. Minun osasto, on jäsenenä konsernin johto-ryhmä ja Chief Risk Officer (Greater London Regional Office), sain tietää, hylätyssä summa £ 15 miljoonaa Great British punta (viisitoista miljoonaa Ison-Britannian punta) tilille, joka kuuluu yksi meidän ulkomaisten asiakkaiden Late Mr. Steve Allen, joka valitettavasti menetti henkensä auto-onnettomuudessa myös hänen vaimonsa ja ainoa tytär.
Valinta sinuun yhteyttä on herättänyt alkaen maantieteellinen luonne missä asut, erityisesti siitä syystä, herkkyyden tämän kaupan. Pankki virkamiehet ovat odottaneet mitään sukulaiset tulevat-up for väite, mutta kukaan ei ole tehnyt niin. Itse olen hävinnyt sijoittamalla sukulaisten 4 vuotta nyt, pyydän teiltä lupaa esitellä teille kuin lähiomaiset / Will edunsaajaa kuolleen tämän rahaston, jotta etenee tämän tilin arvo on £ 15 miljoonaa puntaa on siirretään tilillesi kuin lähiomaiset Late Mr. Steve Allen.
Tämä maksetaan tai jakaa näitä prosenttimääriä, 60% minulle ja 40% sinulle. Olen saanut kaikki tarvittavat oikeudelliset asiakirjat, joita voidaan käyttää varmuuskopiointiin tämä väite teemme. Kaikki mitä tarvitsee tehdä, on täyttää teidän nimet asiakirjat ja laillistaa se tuomioistuin tässä todistaa teitä laillinen edunsaaja rahasto.
All I vaatia nyt on rehellinen yhteistyö, luottamuksellisuus ja Trust, jotta voimme näkee tämän tapahtuman kautta. Takaan, että tämä toteutetaan alle laillinen järjestely, että sinua suojataan rikottu lakia. Haluan teidän ymmärtävän, että olen työskennellyt tämän pankin 17 vuotta, ja olen voinut turvata kaikki oikeudelliset asiakirjat, jotta voit perivät tämän rahaston
Antakaa minulle seuraavat: koska meillä on muutama päivä aikaa ajaa se läpi tämä on erittäin kiireellinen PLEASE.
1. Koko nimi
2. Your suora matkapuhelinnumero
3. Olette Yhteystiedot Osoite
4. Syntymäaika
Mentyään läpi suunnitelmallista haku, päätin ottaa sinuun yhteyttä toivoen, että löydät tämän paljon mielenkiintoista. Ole hyvä ja teidän vahvistuksen tähän viestiin ja osoittaa kiinnostuksesi aion toimittaa sinulle lisätietoja. Pyrittävä haluaisin tietää päätöksen niin pian kuin mahdollista.
Ystävällisin terveisin,
Dr.David Ashton
Matkapuhelinnumero: +447937425508
PS Pistin varmuuden vuoksi tili numeron mukaan saavat maksaa rahat heti pois.