Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 09.06.2014, 22:19
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

nää on jotenki mystisiä nää patrollin pumput itekkin paininu Ton syöttö ongelman kanssa loppujen lopuksi vaihdoin koko polttoainelinjat jätin oravasuodattimen kokonaan pois. Lopulta sit vaihoin sähkösen siirtopumpunkin ja rupesi ahtamaan. Niin ja vaihoin imu ja pakosrjan tiivisteet. Näillä sain ahdot 0.4 ilman kuormaa. Sit mietiskelin tota kalvo hommaa ja totesin, että jos Se kerran toimii paine erolla niin ei voi toimia jos on paine menee molempiin putkiin. Ja sain ahtaan Ton 0.8 paikoillaan kuorman kanssa ei ole pääset viellä testaan uutta kokoonpanoa kun laatikko viellä vähän vaiheessa.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten