Lainaus:
quote:
Sitten asiaan. Onko se Toyota oikeesti, ilman ironiaa kysyttynä, varteenotettava vaihtoehto? HJ60 3+3paku olis mielessä, ihan työmatka(17km) ajoon. Mutta kun hieman mietityttää nuo 500tkm ajetut vehkeet...
Vanhemmissa ei vissiin ole nappinelikkoa, eikä tehostettua kytkintä (3+3-pakut). Milloinkas tuli 5-vaihteinen laatikko, ja onko 5. vaihde edes tarpeen, jos 80km/h on maksimi nopeus. Neljä vaihteinen on kuulemma kestävämpi?!?!? Napalukot on vissiin kaikissa manuaaliset(HJ60)...
Kertokaas ny!!!
Nii, ja tämä viesti tuli kirjoitettua ihan tositarkoituksessa...
--Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii--
....o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯¯¯L--O|||||||O
()_)¯()_) ¯¯¯ )_)
|
5-lovinen loota tuli -83 mutta henk.kohtasesti aion laittaa 4-lovisen sitte ku toi 5v seuraavan kerran alottaa ääntämisen. perusvarma kampe, kylmäkäynnistys on kyllä omaa luokkaansa, aina on eka yrityksellä lähteny vaikka oli vuoteen 2003 asti täysin vapaa kaikista moottorin esilämmitysjärjestelmistä.nyt pellin alla pöhisee eberi.
tjaa mutta mullahan oliki 61
-mitä hyötyä on maasturista jossei sitä koskaan käytä?-
-86 HJ 61