Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.06.2014, 20:49
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Saksasta ostetut jenkkirenkaat, kriminaalit ja "kunttajussit"

Siis ostin ebayn kautta saksasta 285/75-16 coopperit, ja kerittiin vääntään vanteelle, ennenkä hoksattiin että pientä valuvikaa kulutuspinnassa; siis tietysti perjantai iltana viimmeisenä asiakkana.... eipä alettu tasapainoittamaan, kun olisi pitänyt muurata liimapainoja yli 500 grammaa ensimmäiseen renkaaseen.
Ja pakosta/tyhmysissään piti laittaa alle, että pääsi siirtelemään venettä... (ajattelin, että kun sijaantuu, niin pääsee murto-osalla painoista, kuten aikaisemminkin on käynyt..)
No sitten auto renkaineen korjaamolle, ja yritettii tasapainoittaa: yli 400 g pahimpaan olisi pitänyt laittaa No 3 rengas meni vajaalla 200 grammalla, ja liimattiin painot vanteeseen, mutta neljäs oli taas vailla 300g painoja (toki keskusteluyhteys myyjään, lupautui vaihtamaan renkaan/renkaita, mutta miten ja kuka maksaa rengastyöt....)

Aiheesta mieli "mustana", kotiin n. klo 18 vaihtamaan autoa, Wararenkaalla hakemaan harrastetavaraa klo 21 ja klo 23 takaisin kotiin; niin joku kriminaali oli yrittänyt murtautua Hodariin Hodarissa varoittava hälytin, siis käskee häipymään, jos auto heilahtaa... vahingot pieniä "kauneusvikoja" mutta mieli meni tosi mustaksi (jos havitteli kiinalaista mankkaa, joka oli todennäköinen kohde?, niin paljon arvokkaampaa olisi ollut aivan irrallaan pihassa siis asun omakotitalossa kaava-alueella)
Tuli taas mieleen ne valvontakamerat.... (luontokuvaa siileistä ja siivekkäistä aika paljon, mutta mutta....)

Ja nuo "kunttajussit": Minulla oli kahdesta autosta ikkunat auki, kun tosi kuuma helle, ja siitepölyt alkaa olla loppu; Niin ensin tulee traktori virstapasan kanssa, ja "ripisteli" vettä asfaltin reunaan ruutikuivaan "ojaan", joka minun tontin kohdalla on nimenomaan kestopäällysteen raja, koska wiisas insinööri? päätti tehdä/korjata tien niin korkealle, että tiealueen sulamisvedet valuu minun pihalle.... siis suunnitelmat ennen kun minä ostin tämän...
Ja sitten tulee harjakone, joka harjaa talvisen hiekoituksen yms. pois tuosta viheralueelta Pitäisi varmaan alkaa imuroimaan/luutuamaan autot sisältä (-myös).
Että talven kevätsiivous on ohi, ainakin osassa Oulua.... (toki nyt jatkuu minun toimesta; viheralue on n. 2,5 metriä leveä, ja siellä hiekoitussepeliä riittää.... ja kaupunki leikkaa pientareet kerran kesässä, edes minä en viitsi katsoa sitä pusikkoa....)