Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.06.2014, 15:04
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
"Liikennepoliisit" - körötellään esim. 50km/h alueella 35-40km/h, mutta auta armias jos yrität mennä siitä ohi nelikaistaisella tiellä viereistä, ja vaihtaa sitten ihan asianmukaisesti kaistaa, niin johan löytyy kaasupoljin, töötti ja pitkät valot, kun laitat vilkun päälle kaistanvaihdon merkiksi..

En oikein ymmärrä, yrittävät ajaa "turvallisesti" muuta liikennevirtaa selvästi hitaammin, mutta aiheuttavat sitten vaaratilanteita noilla ihme pelleilyillään, kun joku ajaa tämän liikennepoliisin mielestä liian kovaa. Viimeksi tänään sitten joutui hieman kysymään punaisissa valoissa että mikä on ongelma, kun "liikennepoliisi" pisti sellaisen torvisoitanna, pitkien vilkutuksen ja fingerin näyttelyn päälle. Siinähän minun puolesta ajaa hitaammin jos siltä tuntuu - varsinkin useampikaistaisella tiellä - mutta ei nyt vittu aleta häiritsemään ja tekemään kiusaa muulle liikenteelle. Saatanan pässit..
Tuttu tunnelma ja helppo noista on ottaa pulttia. Epäasiallista käytöstähän tuo on ja taitaa johtua tavallista isommista henkisistä vaikeuksista.

Mä olen vaan koettanut ajella omaa ajoani. Tämä siis tarkoittaa aina riittävää turvaväliä edellä ajavaan. Myös pitkien valojen vilkuttelukiellon olen määrännyt itselleni. Lavavalojakaan en vilauta perässäroikkuvalle vaikka ollaan ihan muutaman metrin päässä 80:n vauhdissa. Ajattelen kauniita asioita ja koetan olla provosoitumatta. Nykyään se onnistuukin lähes aina kun ei ole mitään tarvetta näyttää mitään kenellekään. Mä olen vaan liikkeellä päästäkseni perille.