Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mau573
Löysinkin jo juttua miten se perä kannattaa kiristää mutta siihen en löytänyt vastausta eikä paikallisesta toyota certteristäkää osattu sanoa että mikä on perän laakeripukkien kiristys momentti, joten se momentti tarvisi saada jos joku tietäis mikä se mahtaa olla? Ja väittivät sielä toyota centterissä että kun avaa sen perän niin tarvisi krymppi holkki muka vaihtaa (koska se löystyy?) sieltä pinionin päästä? Pitääkö tämä paikkansa, vaikka eihän siihen pinioniin tarvi edes koskea?
Se vielä että eihän se hammaskosketus muutu mihinkään kun sen lukko yksikön ottaa pois ja tekee sille ne taijat ja laittaa takaisin? Että tarviiko alkaa shimmaamaan?
|
Eivät vaan antaneet sulle dataa, siellä on korjauskirjat mistä löytyy kaikki data, jonkun verran vaan jo aikaa kun noi lukot laittelin, Ln170 taisi olla 90kg toi kiristysmomentti. Ei muista varmaksi eikä ole enää noi kopsutkaan tallessa.