Sain ohjeen, jossa käskettiin kytkeä siirtopumpun letku suoraan korkeapainepumppuun eli keruusäiliö jätettiin välistä pois.
Tämän jälkeen paineensäätö toimii normaalisti ja painetta tulee koko ajan. Maksimipaine mittarin mukaan 130bar, mutta ohjekirja antaa maksimipaineeksi 170bar. Tosin jo tuo 130bar tuntuu riittävältä pikkupesurien jälkeen :-)
Nyt tosin vuotaa ulospäin vettä jatkuvana hiljaisena norona jostain messinkisen korkeapainepumpun ja sähkömoottorin välissä olevasta alumiinivalusta. Ihan kuin siinä olisi pari huohotinreikää, joista vettä tulee. Tai sitten ne on puhkisyöpymiä... Voihan se vuoto olla tiivisteenkin välistä, vaikka näyttääkin tulevan muualta.
Samoin paineletkun ja pesurin välinen liitos vuotaa tiputtamalla ja letkun tiivistepinta onkin kaikkea muuta kuin kartio. Syöpynyt eli täytynee uusia tuo liitin.
Kuumavesipuoli ei vieläkään toimi. Polttoainetta ei jostain syystä tule, mutten ole kerinnyt tutkia enempää sitä asiaa.
__________________
-Toyota Camry 2.4 2002
-Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982
-Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014
-Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999
|