Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis
Takavetosen laatikot on KAI sitä kardaaniin yhteydessä olevaa akselia lukuunottamatta ihan täysin samaa tavaraa, kuin nelikkojen pääaskit. Kuoretkin on samat, takavetosen laatikossa on vaan sitten se nysä pätkä mistä lähtee kardaani pultattuna siihen, missä nelikossa on jakolaatikko. Toiki tietty pätee periaatteessa vaan niin, että laatikot on samaa mallisarjaa, eli jotain tyylii G43 tms.
|
Niin se taisi mennä että samanmoiset osat on, en muista käykö suoraan vai pitikö koota sinne 4 vetoisen valurauta laittaan osat takavetosen laatikosta. Onkohan takavetoisen laatikon se peräpää poorilla, samoin kun nelikon loota kun liitetään sinne jakolaatikkoon sillä pooriholkilla? Joku ero oli pakkivaihteen hammaspyörillä, oliko kapeampi takavetoisessa ainakin se kytkentä ratas jota siirretään, maantiekäytössä ei lie merkitystä mutta isoilla renkailla offissa voisi kuvitella olevan heikompi hajoamaan.