Näytä yksittäinen viesti
  #2776  
Vanha 04.06.2014, 12:30
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mau573 Näytä viesti
Löysinkin jo juttua miten se perä kannattaa kiristää mutta siihen en löytänyt vastausta eikä paikallisesta toyota certteristäkää osattu sanoa että mikä on perän laakeripukkien kiristys momentti, joten se momentti tarvisi saada jos joku tietäis mikä se mahtaa olla? Ja väittivät sielä toyota centterissä että kun avaa sen perän niin tarvisi krymppi holkki muka vaihtaa (koska se löystyy?) sieltä pinionin päästä? Pitääkö tämä paikkansa, vaikka eihän siihen pinioniin tarvi edes koskea?

Se vielä että eihän se hammaskosketus muutu mihinkään kun sen lukko yksikön ottaa pois ja tekee sille ne taijat ja laittaa takaisin? Että tarviiko alkaa shimmaamaan?
olisko nyt hammaskosketus ja shimmaaminen väärin päin? eli joudut laittaa kosketuksen uusiks jos purat tuon murikan poijes sieltä kuorista, toki voihan sen sinne läväyttää miten haluaa mutta ujeltaminen on varmasti taattu. ja jotkut myös shimmaaneet sen verran paljon levyillä tuota jousta että posket on halennu irti. joten järjen kanssa kannattaa sitä lähteä säätämään. edittinä simolinin hyvillä kuvilla ja tiedolla varustettu linkki http://www.telemail.fi/sampankotisivut/TechCar.html noin laitoin itse ja samat momentit, ainut vaan että simolin ei ole tuosta shimmaamisesta laitellut kovasti mitään. mutta toivottavasti tämä auttaa
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b

Viimeksi muokannut Kettu_ : 04.06.2014 12:37
Vastaa lainaten