Näytä yksittäinen viesti
  #2775  
Vanha 04.06.2014, 10:45
mau573:n Avatar
mau573 mau573 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.11
Sijainti: Masku
Viestit: 133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mau573 Näytä viesti
Sellasta lähden kyselemään kun itellä on ln110 hiluxi ja tarvis perää vähän kiristää niin mitenkäs se onnistuu parhaiten ja vielä sillai että se toimii ja mielellään vähän kauemminkin kun viikon?


Ja tarviiko sitä perää shimmata tai tehdä jotain muuta vastaavaa kikkaa kun sen avaa sitä kirratessa?
Löysinkin jo juttua miten se perä kannattaa kiristää mutta siihen en löytänyt vastausta eikä paikallisesta toyota certteristäkää osattu sanoa että mikä on perän laakeripukkien kiristys momentti, joten se momentti tarvisi saada jos joku tietäis mikä se mahtaa olla? Ja väittivät sielä toyota centterissä että kun avaa sen perän niin tarvisi krymppi holkki muka vaihtaa (koska se löystyy?) sieltä pinionin päästä? Pitääkö tämä paikkansa, vaikka eihän siihen pinioniin tarvi edes koskea?

Se vielä että eihän se hammaskosketus muutu mihinkään kun sen lukko yksikön ottaa pois ja tekee sille ne taijat ja laittaa takaisin? Että tarviiko alkaa shimmaamaan?
Vastaa lainaten