Tuli tuossa viime viikonlopun safarin siirtymillä pikasesti testailtua pakolämpöjä ja ruiskua. Mennessä hiekkatie siirtymällä ajelin maastopaineilla sellasta reilua 60km/h
kolmosella jolloin kierrokset oli jotain 2000-2500. Ahtoja en huomannu kattoa tuossa vaiheessa mutta oli melkonen ylläri kun tuolla kuormituksella pakolämmöt
huiteli reilussa 600C

ja koneen lämmöt läksi ei niin yllättäen pikku hiljaa nousemaan.
Takaisin päin tullessa vastaavalla siirtymällä kytkin pumpun päälle ja säädin ruiskuttamaan kun ahdot ylittää 0,5bar. Vaikka kuinka polki taas kolmosella maastopaineet
alla niin pakolämmöt ei nousseet kuin reiluun 300C ja koneen lämmöt pysyi alhaalla

Eli ilmeisesti auttaa aika reilusti, mutta ei hätäillä johtopäätöksissä vaan testaillaan tässä kesän mittaan enemmänkin.
Aika outoa että olisivat jo tehtaalla laittaneet liian pienen turbon ja putket että noin ahistaa?