Viestiketju: 4x4 Magazine 5/04
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.11.2004, 09:49
Guest

Perusasetus

Lehden sisällöstä keskustelu on loputon sarka, jossa ei tunnu olevan oikeita vastauksia. Minä kirjoitan/olen kirjoittanut (kronologisessa järjestyksessä) Moottorikelkka-lehteen, STT:lle, 4x4 Magazineen, MK-lehteen ja Off RoadPro-lehteen. Kelkkalehdellä ja MK-lehdellä on takanaan historiaa 16 ja 13 vuotta (muistaakseni), eikä kummassakaan ole vielä onnistuttu tekemään ainoatakaan numeroa, johon kaikki olisivat tyytyväisiä. Joidenkin mielestä kisajuttuja on liian vähän, toisen mielestä liikaa. Sitten on liikaa uusia kelkkoja, liian tehokkaita, tehottomia jne. Sama juttu on 4x4 Magazinen kohdalla. Viime vuonna ja alkuvuodesta kun oli juttua uudesta Land Cruiserista, Cherokeesta, Volkswagenista ja Lexuksesta, tuli palautetta että mitä ne niillä miljoona-autoilla teette, kun ei kellään ole varaa niihin. Useassa palautteessa on pyydettyä vanhoista autoista ja niistä tullaan jatkossakin kirjoittamaan.
Pitää ajatella, kuten Nallekin perusteli, uusia, tulevia harrastajia. Joku vähän yli 20-vuotias sälli kun miettii ekaa offikka-autoa, niin kyllä siinä mietiskelyssä HJ 60 on varsin usein mukana hintansa ja saatavuutensa tähden. Vaikka autoja onkin liikkeellä, ei kaikilla ole mahdolisuutta hankkia vehkeestä mitään tietoa ennen ostoa. Siinä mielessä minun mielestäni on hyvä, että lehti tekee juttua myös tuommoisista vehkeistä.
Tällä palstalla tulee usein hyökkäksiä mönkkäreitä kohtaan. On ehkä unohtunut, että myös mönkkärikansa lukee lehteä (kts. www.sammysatv.com).
Olen melko varma, että Hustleriin tulee joka numeron jälkeen valitusta siitä, että nyt oli liikaa silikooniämmiä, liian vähän panokuvia ja aivan liian vähän neekereitä. Tämmöistä on lehden tekeminen.
Jos jollakin takataskussaan konsepti, joka tyydyttää jokaista lukijaa, niin ei kun postia meikäläiselle.

PS. Nyt jos joku on siellä mielissään, että Launonen veti herneet nenään, niin ähäkutti. Meikä on jo sen verran parkkiintunut, että palaute ei saa pulssiani sanottavasti kohoamaan. Tahdoin vain selventää paria pikkuista realiteettia, jotka kahvipöytäkeskustelusta tuppaa unohtumaan.

nyybi-jjjl

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten