Lainaus:
quote:
Niin.. Aina ei voi voittaa.
Nyt on kuitenkin asia niin, että ajattelin hieman puolustella esim tuota "HoJopaskaa".
En kirjoittanut tätä herne nenässä, sillä olen kanssasi samaa mieltä kaikin kirjoittamiesi palautteiden osalta. Pyydän kuitenkin nöyrimmin palaamaan ajassasi hieman taakse päin ja muistamaan sen fiiliksen, kun ensimmäistä kertaa kipusit maasturin rattiin ja totesit mielessäsi jotain säväyttävää, jonka johdosta nyt kuulut 4x4auton yhä kasvavaan omistajakaartiin. Minulle nimittäin pakkaa aika ajoin käymään niin, että unohdan sen, mistä kaikki sai alkunsa. Kun sen taas muistan, joudun nöyränä myöntämään itselleni, että ei ole itsestään selvyys, että ylipäänsä kehtaan ajaa 33sella HoJolla.
Tämä vastaus edustaa vain minun henkilökohtaista kantaani, enkä siis millään tavoin kirjoita 4x4sen puolesta.
Kiitos ja Anteeksi.
Eespäin ja vinssillä loput..
|
Niinpä , olis pitänyt tietysi tarkentaa että mielestäni lehteen ei kuulu VANHAT VAKIO MAASTURIT, myöskään JEEPit,mutta kun puhuttiin lehdestä n

5/o4.Vaan kun lehdestä täytyy jättää jokin osio pois niin se on juuri tämä mun mielestä.
WARNi juttu oli oulun poikien silmin kirjoitettuna hyvä, pikanttina lisänä Paavon tapa hillitysti ja melkein huomaamatta kehaista rangea,mistä huomaa miehen olevan tyytyväinen autoonsa.
Reissu jutut on myös hyvä, kunhan ne ei ala tulla uusintoina kuten TV-ohjelmat
Niin, eka maasturini oli kylläkin armeijavihreä, SPOalla, "isoilla"renkailla ym.joka ihmetytti kanssa autoilijoita 80 luvulla.
JEEP OR H2
JEEP, because i`m poor